Thursday, October 8, 2009

BENAR KAH CINTA JARAK JAUH XKAN KEKAL..

EEEEEEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.....

NTAH LA TP SY DA ALAMI DUA SITUATION YANG SAME.....
DUGAAN SAYA KOT..
TP SY YAKIN DIE ADA PRINSIP DIA..N SY JUGA YAKIN SANGAT ATAS KESETIAAN NYA TERHADAP SESEORANG..


SAngt sukar nak me miliki seorang wanita yng setia seperti nya skank....(xpla setiap yang kita xsuka myb ALLAH suka...n yang kita suka plak myb ALLAH xsuka..so kita time la seadanya...tp kan saya sangt memrlukan nya...sya terima lau dia suh sy terjun lautan api...abes la mati saya..
tp xp demi nya sy sanggup...ntah la npe sy terkejar2 die...macam die ad bg satu insting kat sy..xtaw ap...die sangt special...

saya berarap cuti sem ni dapt bertemu dengan nya ....sy berarap sangt..

k ..blik ke cinta jarak jauh...susah la nk explain..hhuhuuhu..

bg saya la...ia depend kat diri individu tu..
lau die yakin die mst boleh...tp bg saya elok tok skank cinta jarak jauh...coz xmenunjukan prasanka kat org lain..

pas stdy nie..arap sy jumpa la ngan insan 2...saya akan tggu aty mu terbuka tok ku lagi..saya akan tggu sampai ble2...coz awk la orang pertama wat aty sy benar2 apy ceria n benar2 bahagia....arap awk pn sperti saya semase kita kenal.......first time jumpe awk kat banting,,huuhuuh...kesian awk...saya suka tgk awk kai ju kurung....huhuhhuh...xtaw npe.....


nampak lain dari yg lain taw..

awk jaga diri elok2 yew...janji!!!!!.awk final wat betol2 yew..bukti kan kt orang lain..awk yg full time bz pn leh dapat result bek....

saya taw awk boleh buat..sy tgk muka awk pn sy yg taw awk leh buat yang terbek..

awk nnt da bes dgree tggu sy,,huhuhuhuhu..sy nie ntah pape kan...mengharap jew....awk mkan jangan tinggal yew...awk lau ad pape masalah gtaw saya...skank awk xd wet kan..sy leh tolong bpe yg boleh...xyah malu2 erk...kit awat macam kawn2...tolong menolong...kerjesame...n pape la..............kita kan kawn kan...tol x?????????


awk gud luk 4 ur life..i hope u get waht u want in ur life...saya xpenah lupa doa tok awk...jgn riso...doa sy iringi awk

No comments:

Post a Comment